Snertzeilen

SNERTZEILEN

Het jaar gaat snel en op zondag 8 oktober 2023. organiseert WSV Onder Ons haar afsluitende evenement van 2023: Snertzeilen!

Het Snertzeilen is de opvolger van het Generatiezeilen en kent bijna hetzelfde format. Deze laagdrempelige wedstrijd wordt voornamelijk om de eilandjes op de Terhernster Poelen gezeild.

Deze keer wordt er niet gevaren met UFO’s maar met polyvalken. Door watersportbedrijf Heerenzijl uit Terkaple worden acht polyvalken ter beschikking gesteld. Waarvoor dank uiteraard! Maar er mag uiteraard ook met een eigen polyvalk worden meegedaan.

Deelname is met een team van drie of vier personen. Iedereen mag meedoen (lid of geen lid van de WSV Onder Ons). De samenstelling van de bemanning is geheel vrij, zolang het maar een team van drie of vier personen is. Uiteraard dagen we de jeugd speciaal uit om mee te doen en hun kunsten te laten zien!

DEELNAME

DEELNAME BEDRAAGT €5 PER PERSOON

PROGRAMMA

Vanaf 11:00: Melding bij organisatie en betaling inschrijfgeld op eiland Lytse Helling