Huur een Eiland

Eilandhuur

Verhuur aan groepen

Watersportvereniging Onder Ons bezit twee mooie eilanden op de Terhernster Poelen. Deze eilanden staan bekend als Lytse Helling en Rune Pôle en kunnen worden afgehuurd voor verblijf en activiteiten van allerlei soort. De eilanden kennen geen voorzieningen dus daar moet zelf voor worden gezorgd. Uiteraard is het de bedoeling na afloop van de huurperiode de eilanden netjes en opgeruimd achter te laten en afval en andere spullen weer mee te nemen.

Tarieven

Leden : €2,50 per persoon per dag

Niet leden:  op aanvraag afhankelijk van duur en aantal personen

Belangrijk om te weten

Voordat je een reservering gaat maken, is het belangrijk om onderstaande punten door te lezen.

Reserveren

Check de agenda voor beschikbaarheid en mail je voorkeursdata naar: eilandverhuur@wsvonderons.nl

Spelregels

Bij bevestiging van je reservering ga je akkoord met de spelregels van eilandhuur. Zie spelregels hieronder.

Boeking bevestigd

Uw boeking is pas bevestigd als je een e-mail met de bevestiging van ons heeft ontvangen.

Vragen?

Heb je nog vragen die je niet hebt kunnen vinden op de website, stuur ons een e-mail.

Spelregels

Beschikbaarheid

Kalender

Bekijk hier de beschikbaarheid van eiland 1 (Lytse Helling) en eiland 2 (Rune Pole). Als je een van de eilanden wilt huren, neem dan contact met ons op en vermeld naar welk eiland de voorkeur heeft, de grootte van de groep, het aantal boten wat aanmeert en de gelegenheid van het evenement.

Vaakgestelde vragen

Nee, er zijn geen toiletten of ander sanitair aanwezig. Je dient zelf te zorgen voor sanitair aan boord van een schip en water.

Dat is mogelijk maar afhankelijk van je aanvraag en de beschikbaarheid van het eiland of eilanden in de gewenste periode.

Dat is afhankelijk van de groep en het soort gelegenheid. Bij de aanvraag geef je aan om hoeveel personen het gaat , de gelegenheid en de voorzieningen die je zelf treft voor het huisvesten van de groep. De huurder is verantwoordelijk voor de groep en het eiland en je zorgt dat het eiland schoon en in goede staat achter blijft.

WSV Onder Ons Leden  betalen 2,50 Euro per persoon per nacht/dag.

Niet leden: op aanvraag afhankelijk van duur en aantal personen

Het is niet toegestaan om een kampvuur te maken op het eiland.

Nee, er is geen toezichthouder. De huurder is verantwoordelijk voor het toezicht en het eigenlijk gebruik van het eiland gedurende de huurperiode. Je groep dient zich te houden aan de wettelijke regels en de regels van goed fatsoen. Je groep mag geen (geluids)overlast veroorzaken. Afval en rommel moet opgeruimd en meegenomen worden bij het verlaten van het eiland om schade aan milieu en overlast voor volgende groepen te voorkomen.

Je hebt zelf een boot (met sanitaire voorzieningen) nodig om bij het eiland te komen.

Nee, er is geen water en elektriciteit beschikbaar. Je moet dus zelf zorgen voor vers water en eventuele batterijen indien je gebruik maakt van elektrische apparatuur.