LID worden

"WATERSPORT ACTIVITEITEN EN EVENEMENTEN
OP, AAN EN BIJ HET WATER VOOR IEDEREEN"
- BESTUUR WVS ONDER ONS

LID Worden

Met een lidmaatschap draag je bij aan het voortbestaan van de watersportvereniging binnen de levendige gemeenschap van Terherne.

Met uw ondersteuning kunnen allerlei leuke watersportactiviteiten georganiseerd worden voor jong en oud, afkomstig uit Terherne en daarbuiten. Daardoor houden we het betaalbaar voor iedereen en genieten we van al het moois wat de wateren rondom Terherne te bieden hebben.

Als lid betaal je het ledentarief bij eilandhuur en betaalde evenementen.Eén keer per jaar vindt de algemene ledenvergadering plaats waarbij je ook van harte welkom bent.

Het lidmaatschap bedraagt €17,50 per adres per jaar

Lidmaatschap WSV Onder Ons
Ik wil hierbij direct lid worden van WSV Onder Ons en profiteer daarmee direct van alle voordelen. Ik ga akkoord met de jaarlijks automatische incasso van mijn bankrekening ter hoogte van de jaarlijkse lidmaatschapsbijdrage. De hoogte van de bijdrage staat aangegeven op de website van WSV Onder Ons.
Straatnaam + nummer
Postcode
Plaatsnaam
NL -banknummer- bankcode- 0123456789
Door ondertekening van dit formulier geeft u toestemming aan Watersport Vereniging Onder Ons gevestigd te Terherne een doorlopende incasso-opdracht te sturen naar uw bank om een bedrag van uw rekening af te schrijven wegens jaarlijkse donatie en aan uw bank een doorlopend bedrag van uw rekening af te schrijven overeenkomstig de opdracht van WSV Onder Ons. Als u het niet eens bent met deze afschrijving kunt u deze laten terugboeken. Neem hiervoor binnen 8 weken na afschrijving contact op met uw bank. Vraag uw bank naar de voorwaarden.